Doradztwo e-commerce

Twój sklep nie działa tak, jakbyś sobie tego życzył? Brakuje Ci klientów? A może po prostu chcesz założyć nowy sklep? Stwórzmy wspólnie Twój dochodowy biznes oparty o e-handel
Umów bezpłatną konsultację

Jak pomagamy e-sprzedawcom?

9

Szczegółowy audyt Twojego biznesu i firm konkurencyjnych

Przeprowadzamy całościowe audyty firm naszych partnerów. Analizujemy każdy obszar działalności, tak by znaleźć wszystkie mocne i słabe strony. Na podstawie takiej analizy przygotowujemy całościowy plan działania zorientowany na zwiększeniu sprzedaży i wzroście popularności marki.

9

Konsultacje i doradztwo e-commerce

Wiemy, że często śmiałe plany sprzedawców są weryfikowane przez smutną codzienność branży e-commerce. Dlatego chcemy wspierać dzieląc się wiedzą i doświadczeniem obecnych i przyszłych sprzedawców internetowych. Krok po kroku wskazujemy działania, które zwiększają skuteczność sklepów internetowych.

9

Wsparcie w zarządzaniu sprzedażą

Stworzenie sklepu internetowego to dopiero pierwszy krok na drodze do skutecznego firmy opartej o sprzedaż. Później zaczynają się schody. Kłopotliwi dostawcy, częste zwroty, duża konkurencja na rynku. To wszystko sprawia, że wielu sprzedawców zaczyna tracić wiarę w sens swojej działalności. Na szczęściej Ty jesteś na naszej stronie. Wystarczy, że porozmawiamy i ustalimy główne przeszkody, które stoją na drodzę do Twojego sukcesu. Ustawimy sprzedaż, tak by maksymalna liczba użytkowników stawała się Twoimi klientami.

9

Optymalizacja procesów biznesowych

Chcemy Ci zapewnić narzędzia i rozwiązania do efektywnego prowadzenia sprzedaży. Wskazujemy najbardziej efektywne ścieżki zarządzania sprzedażą. Tak, by Twoja firma osiągała maksimum zysków przy zrównoważonych wydatkach. Co więcej doradzamy w obszarze rekrutacji specjalistów z branży e-commerce.

Dlaczego doradztwo e-commerce zwiększa sprzedaż?

Doradztwo e-commerce to usługa, która wychodzi naprzeciw potrzebom wielu właścicieli biznesów z branże handlu internetowego. Prowadzenie własnej platformy do e-handlu to droga pełna trudności. Sam zapał to za mało, by być działać konkurencyjnie w tej branży. Trzeba wiedzieć, jak:

  • Stworzyć skuteczne pod kątem technicznym środowisko do sprzedaży;
  • Wybrać właściwych dostawców towaru;
  • Zaplanować całą strategię cenową;
  • Przyciągnąć klientów do sklepu;
  • Zachęcić ich do zakupu;

My to wszystko znamy z własnego doświadczenia. Możesz być spokojny. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu rozwiniesz prężnie działający biznes e-commerce.

Pomagamy już 10 lat. Tobie również pomożemy

O twórcy Digital Managera

Konrad Jałoszyński, twórca DigitalManager.pl to specjalista z ponad 10-o letnim doświadczeniem w branży e-commerce i marketingu internetowego. Jest on certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional, a także doradcą Google i PFR w programie Firmy Jutra. Współpracował z takimi markami, jak: Toyota, Generali, czy Impel Group.

Realizując projekty marketingowe skupia się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań firmom zainteresowanym sprzedażą internetową. Konsultacje i doradztwo e-commerce są głównym obszarem, w którym pomaga swoim klientom.

Dlaczego warto zaufać Digital Managerowi?

Zajmujemy się kompleksowym wsparciem sklepów internetowych i przedsiębiorców korzystających z innych internetowych kanałów dystrybucji. Za naszą marką stoi 10 lat doświadczenia we współpracy ze sprzedawcami internetowymi.

Zaufało nam wiele firm, które startowały od zera, a dziś prowadzą skuteczną sprzedaż na wielu rynkach.

Zaufali nam

Jak wygląda współpraca z nami?

1. Analiza konkurencji

Znajomość Twojej firmy to jedno. Twoja firma nie działa w próżni. Musimy szczegółowo poznać Twoją konkurencję. Sprawdzić, jakie są jej silne i słabe strony. Na tej podstawie szukamy rozwiązań, które pomogą wyprzedzić firmy konkurencyjne.

2. Projektowanie konkretnych działań

Gdy znamy Ciebie i Twoje otoczenie rynkowe, możemy przystąpić do planowania i przygotowania skutecznych działań marketingowych. Przygotowujemy ścieżki konwersji, starając się, by marketing był prowadzony w miarę możliwości automatycznie.

3. Weryfikacja efektów

Wszystkie działania poddajemy analizie i ocenie. Tak, by mieć pewność, że każda zainwestowana złotówka przełożyła się na adekwatny przychód. Raportujemy każdą prowadzoną aktywność.

Porozmawiajmy o Twoim biznesie, by za chwilę obserwować pozytywne zmiany