Doradztwo e-commerce
Twój sklep nie działa tak, jakbyś sobie tego życzył? Brakuje Ci klientów? A może po prostu chcesz założyć nowy sklep? Stwórzmy wspólnie Twój dochodowy biznes oparty o e-handel Umów bezpłatną konsultacjęJak pomagamy e-sprzedawcom?
Szczegółowy audyt Twojego biznesu i firm konkurencyjnych
Przeprowadzamy całościowe audyty firm naszych partnerów. Analizujemy każdy obszar działalności, tak by znaleźć wszystkie mocne i słabe strony. Na podstawie takiej analizy przygotowujemy całościowy plan działania zorientowany na zwiększeniu sprzedaży i wzroście popularności marki.
Konsultacje i doradztwo e-commerce
Wiemy, że często śmiałe plany sprzedawców są weryfikowane przez smutną codzienność branży e-commerce. Dlatego chcemy wspierać — dzieląc się wiedzą i doświadczeniem — obecnych i przyszłych sprzedawców internetowych. Krok po kroku wskazujemy działania, które zwiększają skuteczność sklepów internetowych.
Wsparcie w zarządzaniu sprzedażą
Stworzenie sklepu internetowego to dopiero pierwszy krok na drodze do skutecznego firmy opartej o sprzedaż. Później zaczynają się schody. Kłopotliwi dostawcy, częste zwroty, duża konkurencja na rynku. To wszystko sprawia, że wielu sprzedawców zaczyna tracić wiarę w sens swojej działalności. Na szczęściej Ty jesteś na naszej stronie. Wystarczy, że porozmawiamy i ustalimy główne przeszkody, które stoją na drodzę do Twojego sukcesu. Ustawimy sprzedaż, tak by maksymalna liczba użytkowników stawała się Twoimi klientami.
Optymalizacja procesów biznesowych
Chcemy Ci zapewnić narzędzia i rozwiązania do efektywnego prowadzenia sprzedaży. Wskazujemy najbardziej efektywne ścieżki zarządzania sprzedażą. Tak, by Twoja firma osiągała maksimum zysków przy zrównoważonych wydatkach. Co więcej doradzamy w obszarze rekrutacji specjalistów z branży e-commerce.
Dlaczego doradztwo e-commerce zwiększa sprzedaż?
Doradztwo e-commerce to usługa, która wychodzi naprzeciw potrzebom wielu właścicieli biznesów z branże handlu internetowego. Prowadzenie własnej platformy do e-handlu to droga pełna trudności. Sam zapał to za mało, by być działać konkurencyjnie w tej branży. Trzeba wiedzieć, jak:
- Stworzyć skuteczne pod kątem technicznym środowisko do sprzedaży;
- Wybrać właściwych dostawców towaru;
- Zaplanować całą strategię cenową;
- Przyciągnąć klientów do sklepu;
- Zachęcić ich do zakupu;
My to wszystko znamy z własnego doświadczenia. Możesz być spokojny. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu rozwiniesz prężnie działający biznes e-commerce.
Pomagamy już 10 lat. Tobie również pomożemy
O twórcy Digital Managera
Konrad Jałoszyński, twórca DigitalManager.pl to specjalista z ponad 10-o letnim doświadczeniem w branży e-commerce i marketingu internetowego. Jest on certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional, a także doradcą Google i PFR w programie Firmy Jutra. Współpracował z takimi markami, jak: Toyota, Generali, czy Impel Group.
Realizując projekty marketingowe skupia się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań firmom zainteresowanym sprzedażą internetową. Konsultacje i doradztwo e-commerce są głównym obszarem, w którym pomaga swoim klientom.
Dlaczego warto zaufać Digital Managerowi?
Zajmujemy się kompleksowym wsparciem sklepów internetowych i przedsiębiorców korzystających z innych internetowych kanałów dystrybucji. Za naszą marką stoi 10 lat doświadczenia we współpracy ze sprzedawcami internetowymi.
Zaufało nam wiele firm, które startowały od zera, a dziś prowadzą skuteczną sprzedaż na wielu rynkach.
Zaufali nam















Jak wygląda współpraca z nami?
1. Analiza konkurencji
Znajomość Twojej firmy to jedno. Twoja firma nie działa w próżni. Musimy szczegółowo poznać Twoją konkurencję. Sprawdzić, jakie są jej silne i słabe strony. Na tej podstawie szukamy rozwiązań, które pomogą wyprzedzić firmy konkurencyjne.
2. Projektowanie konkretnych działań
Gdy znamy Ciebie i Twoje otoczenie rynkowe, możemy przystąpić do planowania i przygotowania skutecznych działań marketingowych. Przygotowujemy ścieżki konwersji, starając się, by marketing był prowadzony w miarę możliwości automatycznie.
3. Weryfikacja efektów
Wszystkie działania poddajemy analizie i ocenie. Tak, by mieć pewność, że każda zainwestowana złotówka przełożyła się na adekwatny przychód. Raportujemy każdą prowadzoną aktywność.